کسپرهاوس | متخصص در تعمیرات لوازم خانگی

0 تا 100 تعمیرات  لباسشویی خانگی لباسشویی صنعتی 

تعمیرات ماشین لباس شویی

تعمیرات ماشین لباس شویی برای حفظ عملکرد و عمر مفید دستگاه بسیار مهم است. در صورت عدم تعمیر به موقع، ممکن است باعث خرابی دائمی دستگاه شود.

تعمیرات ماشین لباس شویی شامل تعویض قطعات خراب، تعمیر مدارهای برقی و تنظیمات دستگاه است. همچنین، تمیز کردن قطعات و سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی نیز بسیار موثر است.

در برخی موارد، تعمیرات ماشین لباسشویی ممکن است به سرعت انجام شود، اما در مواردی دیگر، نیاز به تعویض قطعات خاصی مانند موتور دارد که زمان بیشتری برای تعمیرات لازم است.

با انجام تعمیرات منظم و به موقع، ماشین لباسشویی شما همواره بهترین عملکرد را خواهد داشت. همچنین، تعمیرات منظم می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های بیشتری برای تعمیرات بزرگتر در آینده جلوگیری کنید.

اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد، بهترین راهکار این است که به تعمیرکار مجرب و متخصص مراجعه کنید. با انجام تعمیرات توسط یک تعمیرکار ماهر، می‌توانید از عمر مفید بیشتری برای ماشین لباسشویی خود بهره‌مند شوید.

 با انجام تعمیرات منظم، ماشین لباسشویی شما همیشه بهترین عملکرد را خواهد داشت و هزینه‌های بیشتری برای تعمیرات بزرگتر در آینده جلوگیری خواهید کرد.

ثبت درخواست
ثبت درخواست خرابی محصول

با استفاده از فرم زیر می توانید درخواست خرابی محصول خود را به سرعت ثبت کنید ،کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت ، هدف ما جلب رضایت شماست .

چرا بازدید دوره ای ؟

با توجه به افزایش روز افزون قیمت لوازم خانگی و افزایش قیمت قطعات جانبی ، بهتر است دستگاه ماشین لباس شویی خود را را به صورت دوره‌ای برای بررسی به کارشناسان این حوزه نشان دهید و از تعمیرات منظم آن‌ها برای طول عمر بیشتر آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین، برای حفظ عملکرد بهتر دستگاه، بهتر است آن‌ها را در محل خنک و خشک قرار دهید و از نگهداری مواد غذایی در دستگاه بیش از حد طولانی اجتناب کنید ، مجموعه کسپرهاوس با دارا بودن کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما عزیزان می باشد ، کافی است جهت بازدید دوره ای و یا ثبت خرابی محصول خود از طریق فرم همین صفحه و یا شماره های انتهای همین صفحه اقدام نمایید .

چرا  آب گرم نمیشه؟

یکی از شایع ترین مشکلات در ماشین های لباسشویی ، عدم گرم کردن صحیح آب می باشد ، یکی از دلایل گرم نشدن آب می تواند مشکل ترموستات و یا المنت های ماشین لباسشویی باشد ، در صورتی که محصول شما دارای این مشکل می باشد ، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم همین صفحه درخواست خود را ثبت کنید .

چرا از زیر ماشین لباس شویی آب میاد؟

یکی دیگر از شایع ترین مشکلات ماشین لباس شویی نشت آب است.نشت آب از ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل خرابی در لوله‌ها، درب ماشین، بخش‌های درونی و یا برخی قطعات دیگر باش ، در صورتی که محصول شما دچار این مشکل است ، با کارشناسان ما تماس بگیرید ، در سریعترین زمان نسبت به حل مشکل محصولتان اقدام خواهیم کرد .

چرا آب ماشین لباس شویی تخلیه نمیشه؟

یکی از مشکلات شایع در خرابی ماشین لباسشویی عدم تخلیه آب است.در صورتی که ماشین لباسشویی قادر به تخلیه آب نباشد، ممکن است علت آن خرابی در پمپ آب و یا صافی باشد ، این مشکل نیاز به بررسی کارشناسانه دارد ، مجموعه ما با دارا بودن کارشناسان مجرب ، گزینه ی مناسبی برای رفع این مشکل می باشد ، کافی است با ما در تماس باشید . 

چرا دستگاه ماشین لباس شویی صدای ناهنجار دارد ؟

یکی دیگر از شایع ترین مشکلات در ماشین لباس شویی صدای ناهنجار است  . اگر دستگاه شما صدای ناهنجار تولید می کند، ممکن است صدای بلند  در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی به دلیل خرابی در برخی از قطعات ماشین، مانند بلبرینگ‌ها، باشد ، استفاده مداوم از ماشین لباسشویی در نهایت منجر به این مشکل می شود ، بررسی و رفع این مشکل نیاز به بازدید کارشناسان دارد ، در صورتی که محصول شما دچار این مشکل می باشد ، کافی است با کارشناسان کسپر هاوس در تماس باشید .

چرا برای تعمیر ماشین لباس شویی خود باید به کسپر هاوس اعتماد کنید ؟

مجموعه ما با دارا بودن 60 پرسنل مجرب و 20 نمایندگی در سراسر تهران و البرز از دانش، تجربه و ابزار مناسب برای رفع مشکل محصول شما برخوردار می باشد ، تمامی اجناس استفاده شده در این مجموعه اورجینال بوده و با فاکتور رسمی و شرکتی ارائه می شوند .

رتبه یک منطقه
هدفمندی در ارائه خدمات
اولین در خدمات
714512ce-8309-4f52-b749-85ec68481ae9

تعمیر تخصصی انواع ماشین لباس شویی

تعمیر و نگهداری تخصصی ماشین لباسشویی بسیار مهم است تا عمر مفید دستگاه شما طولانی‌تر شود و هزینه‌های تعمیرات بزرگتر در آینده جلوگیری شود. در اینجا به برخی از روش‌های تعمیر و نگهداری تخصصی ماشین لباسشویی می‌پردازیم:

1. تمیز کردن درب و قطعات داخلی: برای حفظ عملکرد ماشین لباسشویی، بهتر است دوره‌ای درب و قطعات داخلی دستگاه را تمیز کنید و از تجمع رسوبات و خاک جلوگیری کنید.

2. تعویض فیلتر: تعویض فیلتر ماشین لباسشویی در بازه‌های منظم، به حفظ عملکرد و به کاهش مصرف آب کمک می‌کند.

3. بررسی و تعویض لوله‌ها: لوله‌های ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل ترک یا سایش، خراب شوند. بررسی دوره‌ای و تعویض لوله‌ها می‌تواند از نشت آب و خرابی‌های بیشتر جلوگیری کند.

4. بازبینی موتور: بازبینی و تعمیر موتور ماشین لباسشویی می‌تواند از عمر مفید دستگاه به طور قابل توجهی افزایش دهد.

5. تعویض قطعات: تعویض قطعات خراب ماشین لباسشویی به دلیل عملکرد بهتر و جلوگیری از خرابی‌های بیشتر بسیار مهم است.

6. سرویس دوره‌ای: سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی می‌تواند از عمر مفید دستگاه و عملکرد بهتر آن برای مدت طولانی‌تر کمک کند.

در کل، تعمیر و نگهداری تخصصی ماشین لباسشویی شامل تمیز کردن، تعویض قطعات، بازبینی موتور و سرویس دوره‌ای می‌شود. با انجام این روش‌ها به موقع، می‌توانید عمر مفید دستگاه خود را طولانی‌تر کنید و هزینه‌های تعمیرات بزرگتر در آینده را کاهش دهید. بهتر است تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را به تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت بسپارید.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود کافی است با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم های موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمایید ، کارشناسان در اسرع وقت جهت بازدید و رفع خرابی محصول شما اقدام خواهند کرد .

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من