کسپرهاوس | متخصص در تعمیرات لوازم خانگی
قبلی
بعدی
قبلی
بعدی

0 تا 100 تعمیرات یخچال  فریزر

تعمیرات یخچال و فریزر خانگی

یخچال و فریزر دو دستگاه مهم در هر خانه هستند که برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها و…. استفاده می‌شوند. با توجه به استفاده مداوم از این دستگاه ها، ممکن است در برخی موارد نیاز به تعمیرات داشته باشند. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی ، استفاده بهینه و بازدید های دوره ای پیشنهاد کارشناسان کسپر هاوس به شما عزیزان می باشد .

در صورتی که محصول شما دچار آسیب دیدگی شده است کافی است از طریق فرمی که در همین صفحه قرار دارد ، درخواست خود را ثبت کنید ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت ونسبت به حل مشکل محصول شما اقدام خواهند کرد .

 

ثبت درخواست
ثبت درخواست خرابی محصول

با استفاده از فرم زیر می توانید درخواست خرابی محصول خود را به سرعت ثبت کنید ،کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت ، هدف ما جلب رضایت شماست .

چرا بازدید دوره ای ؟

با توجه به موارد فوق، بهتر است دستگاه یخچال و فریزر خود را را به صورت دوره‌ای برای بررسی به کارشناسان این حوزه نشان دهید و از تعمیرات منظم آن‌ها برای طول عمر بیشتر آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین، برای حفظ عملکرد بهتر دستگاه، بهتر است آن‌ها را در محل خنک و خشک قرار دهید و از نگهداری مواد غذایی در دستگاه بیش از حد طولانی اجتناب کنید.

چرا دستگاه یخچال یا فریزر داغ است؟

یکی دیگر از شایع ترین مشکلات یخچال و فریزر داغی بیش از حد محصول می باشد . اگر دستگاه شما بیش از حد گرم است، ممکن است دارای مشکل در کمپرسور باشد. برای بررسی این مشکل، ابتدا فیوزهای دستگاه را چک کنید و اگر آن‌ها به نظر سالم بودند سریعا مشکل را با کارشناسان کسپر هاوس مطرح نمایید ، در سریعترین زمان ممکن کارشناسان ما برای رفع مشکل محصولتان اقدام می کنند .

چرا  دستگاه یخچال یا فریزر آب نمی‌دهد؟

اگر دستگاه شما آب نمی‌دهد، ممکن است دارای مشکل در شیر آب باشد( ناخالصی های موجود در آب نیز می تواند موجب این مشکل شود ) . برای برطرف کردن این مشکل، ابتدا شیر آب را بررسی کنید و اگر آن به نظر سالم بود، می‌توانید با ثبت درخواست از کارشناسان کسپرهاوس مشاوره بگیرید .

چرا دستگاه یخچال یا فریزر صدای ناهنجار دارد ؟

یکی دیگر از شایع ترین مشکلات در یخچال و فریزر ها این است که از پشت دستگاه صدای ناهنجار شنیده می شود . اگر دستگاه شما صدای ناهنجار تولید می کند، ممکن است دارای مشکل در کمپرسور باشد. برای برطرف کردن این مشکل، بهتر است سریعا با کارشناسان کسپر هاوس در تماس باشید.

چرا دستگاه یخچال یا فریزر همیشه روشن است؟

یکی از مشکلات شایع در خرابی یخچال و فریزر خانگی و حتی صنعتی این است که محصول به طور غیرعادی مدت زمان زیادی روشن است ، در این مورد  ممکن است محصول دارای مشکل در ترموستات باشد. برای بررسی این مشکل، ابتدا باید ترموستات را بررسی کنید در صورتی که توانایی بازدید را نداشتید و یا مشکل مرتفع نشد سریعا با کارشناسان کسپر هاوس تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم های موجود در سایت ثبت نمایید .

چرا برای تعمیر یخچال و فریزر خود باید به کسپر هاوس اعتماد کنید ؟

مجموعه ما با دارا بودن 60 پرسنل مجرب و 20 نمایندگی در سراسر تهران و البرز از دانش، تجربه و ابزار مناسب برای رفع مشکل محصول شما برخوردار می باشد ، تمامی اجناس استفاده شده در این مجموعه اورجینال بوده و با فاکتور رسمی و شرکتی ارائه می شوند .

رتبه یک منطقه
هدفمندی در ارائه خدمات
اولین در خدمات

تعمیر تخصصی انواع یخچال فریزر خانگی

یخچال‌های فریزر خانگی از مهمترین دستگاه‌هایی هستند که در صنایع غذایی و خدمات غذایی استفاده می‌شوند. برای اینکه این دستگاه‌ها به درستی کار کنند و عمر مفید آن‌ها بیشتر شود، نگهداری و تعمیرات تخصصی آن‌ها ضروری است مجموعه کسپر هاوس با دارا بودن کادری مجرب و کارازموده در خدمت تمامی مشتریان عزیز می باشد .

اولین قدم در نگهداری یخچال فریزر خانگی ، تمیز کردن آن است. در واقع، تمیز کردن و پاکسازی دستگاه به صورت منظم، مانع از ایجاد خرابی‌های بیشتر می‌شود. برای تمیز کردن دستگاه، از مواد شیمیایی سریع الفعال و مناسب استفاده کنید و به دقت به نحوه استفاده از آن‌ها توجه کنید.

همچنین، بررسی و تعویض فیلترهای هوا و آب نیز از اقداماتی است که باید به صورت منظم انجام شود. این فیلترها، به دلیل جذب ذرات و آلودگی‌های موجود در محیط، به مرور زمان کثیف می‌شوند و باعث کاهش کارایی دستگاه می‌شوند.

علاوه بر این، انجام بازرسی‌های دوره‌ای و تعمیرات تخصصی نیز از اقداماتی است که برای نگهداری یخچال فریزر خانگی لازم است. در طول این بازرسی‌ها، تمامی قطعات دستگاه بررسی و از نظر کارکرد و عملکرد آن‌ها اطمینان حاصل می‌شود. هر گونه مشکل در قطعات دستگاه، باید به صورت سریع برطرف شود تا دستگاه به درستی کار کند و مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

در کل، نگهداری تخصصی و تعمیرات منظم یخچال فریزر خانگی ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با به کارگیری این اقدامات، عمر مفید دستگاه بیشتر و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات کمتر خواهد بود.

علاوه بر موارد فوق گاهی قطعات دستگاه دچار مشکل می شود (از زیر یخچال آب جاری می شود،یخچال سرما ندارد ،یخچال بسیار داغ می کند و……) جهت تعمیر یخچال فریزر خانگی در صورتیکه موارد فوق را مشاهده نمودید سریعا با مشاورین کسپرهاوس تماس بگیرید در اسرع وقت تکنسین های ما جهت بازدید محصول اقدام می کنند.

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من