کسپرهاوس | متخصص در تعمیرات لوازم خانگی

خدمات پس از تعمیرات کسپرهاوس

خدمات پس از تعمیر یکی از مهمترین عواملی است که برای تضمین رضایت مشتریان در شغل تعمیرات لوازم خانگی باید در نظر گرفته شود. در این مقاله به توضیح خدمات پس از تعمیر مجموعه کسپرهاوس اشاره خواهیم کرد و نحوه ارائه این خدمات را بررسی خواهیم کرد.خدمات پس از تعمیر به مجموعه ای از خدمات اطلاق می شود که پس از انجام تعمیرات، به مشتریان ارائه می شود. این خدمات از جمله شامل ضمانت، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش می باشند.

ضمانت:
ضمانت یکی از مهمترین خدمات پس از تعمیر است که به مشتریان ارائه می شود. این خدمت به مشتریان اطمینان می دهد که در صورت بروز مشکل در دوره ضمانت، شرکت تعمیرات لوازم برقی مسئول تعمیر مجدد و رفع مشکلات خواهد بود، مجموعه کسپرهاوس پس از تعمیر محصول خراب ، گارانتی 6 ماهه به مشتریان خود ارائه می دهد ، این گارانتی به صورت کتبی بوده و در صورت خرابی مجدد قطعه آسیب دیده ، بدون دریافت هیچ وجهی اقدام به تعمیر محصول اسیب دیده می نماید . 

پشتیبانی فنی:
پشتیبانی فنی نیز یکی دیگر از خدمات پس از تعمیر است که به مشتریان ارائه می شود. این خدمت به مشتریان اجازه می دهد تا پس از تعمیر، با شرکت تعمیرات لوازم خانگی کسپرهاوس تماس گرفته و در صورت بروز مشکلات جدید، نحوه رفع آنها را بپرسند، بسیار اتفاق افتاده که محصولی مثل فریزر مشتری آسیب دیده و لوازم موجود در آن در حال فاسد شدن می باشد ، ( این مشکل در هایپرها به شدت بیشتر است ) ، کارشناسان ما در ابتدا با ارائه راهکارهای لازم در صدد خرید زمان برامده و در وحله بعدی به سرعت تکنسینی که نزدیک محل سکونت شماست را پیج می کنند ، شعار ما رضایت مشتری است .

خدمات پس از فروش:
خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از خدمات پس از تعمیر است که به مشتریان ارائه می شود. این خدمت به مشتریان اجازه می دهد تا پس از تعمیر، با شرکت کسپرهاوس تماس گرفته و در صورت بروز مشکلات جدید، نحوه رفع آنها را بپرسند.

به طور کلی، خدمات پس از تعمیر باید به گونه ای ارائه شود که در صورت بروز هر گونه مشکل، مشتریان مطمئن باشند که شرکتارائه دهنده خدمات ، مشکل را پیشبینی و رفع خواهد کرد . مجموعه کسپرهاوس با دارا بودن 9 شعبه فعال در سراسر استان و هشرستان های تهران ، آماده ارائه خدماتی از قبیل : تعمیر یخچال و فریزر ، تعمیر یخچال های صنعتی ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر ماشین لباسشویی می باشد .

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من