کسپرهاوس | متخصص در تعمیرات لوازم خانگی

شما چه برندهایی را تعمیر می کنید ؟

مجموعه کسپر هاوس با دارا بودن کادری مجرب و 20 شعبه در سراسر تهران و البرز افتخار تعمیر و نگهداری انواع برندهای موجود در بازار همچون ( الکترواستیل ، سامسونگ ، الجی ، اسنوا ، دوو ، مدیا ، یخ ساران ، پاکشوما ، دی پوینت و امرسان )را دارا می باشد .پروسه فعالیت در کسپرهاوس به این صورت است که شما پس از ثبت سفارش از طریق سایت و یا شماره های تماس مجموعه ، کافی است منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را بررسی و با شما تماس می گیرند ، پس از تماس اطلاعات سکونتی و زمان مناسب برای بازدید از محصول شما فراهم می شود .

 

 

 

مزیت کسپرهاوس نسبت به دیگر رقبا

  • شما از مجموعه ای که کار تعمیر محصول خود را به آنها می سپارید چه انتظاری دارید ؟ بعد از انالیز صحبت های بسیاری از مشتریانمان به این نتیجه رسیدیم که برای مشتریان چند اصل بسیار مهم می باشد :

1- کار اصولی انجام شود و نیاز به تعمیر مجدد نباشد .

2- قیمت ها به صورت عرف گرفته شود .

3- خوش اخلاقی ، مشتری مداری و ، وقت شناسی .

4- پشتیبانی پس از تعمیر .

 

  • مجموعه کسپرهاوس به شما اطمینان می دهد که در تمام فاکتورهای بالا ، اصل بر مشتری مداری بوده و با قیمت های کارشناسی شده و طبق نرخ اتحادیه مشکل محصول شما را برطرف می نماییم ، یکی دیگر از مزیت های مجموعه کسپرهاوس ، ارائه گارانتی 6 ماهه پس از تعمیر می باشد .
  • از محصولاتی که در مجموعه ما تعمیر می شود می توان به ( یخچال و فریزرهای خانگی ، یخچال و فریزرهای صنعتی ، کولرهای گازی و ماشین های ظرفشویی اشاره کرد ) .

برای ارتباط با مشاورین ما کافی است روی کلمه تماس با ما کلیک کنید .

 

برای ثبت خرابی و تعمیر یخچال و فریزر خود کلیک کنید .

برای ثبت خرابی و تعمیر یخچال صنعتی خود کلیک کنید .

برای ثبت خرابی و تعمیر ماشین لباسشویی خود کلیک کنید .

برای ثبت خرابی و تعمیر ماشین ظرفشویی خود کلیک کنید .

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من